آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس _Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="468" height="60" menu="true" scale="exactfit"> Make your flash banner free online Make your flash banner free online اطلاعیه سرمایه گذاری درامرتکثیرو پرورش ماهیان زینتی
مدیریت امور شیلات و آبزیان آذربایجان شرقی
تکثیرو پرورش آبزیان و فعالیتهای شیلاتی

اطلاعیه سرمایه گذاری درامرتکثیرو پرورش ماهیان زینتی

     شرکت آبزی گستران  سهند آذربایجان ( شرکت تعاونی سهامی عام) در نظر دارد نسبت به جذب سرمایه گذارواجد شرایط در پروژه مجتمع ماهیان زینتی پارک بزرگ تبریز که دارای 16 واحد تکثیرو پرورش و فروش ماهیان رینتی میباشد اقدام نماید .

مراحل کاری انجام شده به شرح ذیل است :

1- تحویل زمین از طرف شهرداری

2- ترسیم وتائید نقشه های اجرایی توسط شیلات استان وسازمان نظام مهندسی کشاورزی

3- اخذ مجوزساخت و ساز از طرف شهرداری

4- اخذ مجوزپروانه تاسیس ازمدیریت امورشیلات وآبزیان ومجوز بهداشتی ازدامپزشکی

5- مراحل اولیه اخذ تسهیلات بانکی ومعرفی سرمایه گذاران به بانک

علاقه مندان و متقاضیان سرمایه گذاری دراین زمینه جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن های 09143036532 و09142456532( مدیر عامل شرکت) تماس حاصل نمایند ./




ارسال توسط کارشناسان شیلات استان

دارویی که به ماهی جان می‌دهد به قیمت جان انسان تمام میشود مطلب ارسالی ازسیامک مهینی      

      همگام با پیشرفت صنعت پرورش آبزیان، مسئله افزایش تولید و تراکم درواحد سطح مطرح می گردد که یکی از معضلات آن توسعه بیماری‌ها و افزایش احتمال بروز آنهاست، در پی این مسئله نیاز به استعمال و مصرف دارو همواره امری ضروری به نظر می رسد.

        «مالاشیت گرین» یکی از داروهای مورد استفاده در پرورش ماهی است. این دارو به دلیل ویژگی های خاص کاربردی از سال 1936 در صنعت شیلات و آبزی پروری مورد استفاده قرار گرفته اما به دلیل کشف اثرات زیانبارآن، بیش از 2 دهه است که استفاده از آن در بسیاری از نقاط دنیا ممنوع گردیده است.

       «مالاشیت گرین» در زمره داروهای ضدمیکروب با مصرف خارجی تلقی می گردد که به دلیل کارایی بسیار بالا در برابر قارچ‌ها، بیشترین مورد مصرف آن در مقابله با نوعی قارچ از خانواده ساپرولگنیاست. ساپرولگنیا یکی از مهم‌ترین آلودگی خارجی درپرورش ماهیان آب شیرین محسوب می گردد که موجب تلفات بالا بویژه در مرحله جنینی ولاروی ماهیان آب شیرین می شود. این قارچ آبی بصورت فوق طبیعی درمنابع تامین کننده آب کارگاه های تکثیر ماهی وجود داشته و موجب کاهش کارایی تکثیر مصنوعی می شود، بطوری که ابتدا روی تخم های مرده ماهی رشد نموده و سپس می تواند به تخم های سالم همجوار سرایت نماید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:مالاشیت کرین ,
ارسال توسط کارشناسان شیلات استان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 33564
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1